Prodej a pronájem kancelářské techniky

 

Naše nabídka v oblasti tiskového řešení pokrývá kompletní portfolio tiskových a kopírovacích zařízení pro kancelářské i produkční využití od formátu A4, přes A3 až po formát A0.

Jako autorizovaný partner Develop nabízíme komplexní služby v oblasti tiskového prostředí. Naším cílem je vždy najít pro naše zákazníky optimální řešení – a to jak po stránce kvality a použití vhodného typu kancelářské techniky, tak po stránce ekonomické – tedy snížení tiskových nákladů.

Pořízení našich služeb zařízení je samozřejmě možné běžným způsobem, tedy nákupem, ale drtivá většina našich zákazníků dlouhodobě volí cestu pronájmu v rámci tzv. „Servisní a materiálové smlouvy“, která jim přináší řadu výhod, jak z hlediska financování, tak servisu a záruk u takto spravovaných zařízení:

  • prodlouženou plnou záruku na tisková zařízení po celou dobu trvání smlouvy ( až 60 měsíců)
  • jasný finanční výhled na celou dobu trvání smlouvy
  • proaktivní servis a dodávky spotřebního materiálu až k zařízení
  • nízký paušální poplatek za pronájem zařízení
  • garantovanou čas servisního zásahu

Zabezpečení a účtování tisků:

Vzhledem k tomu, že provoz tiskových zařízení s sebou přináší podstatné náklady, snažíme se majitelům a manažerům nabídnout nástroje, které jim umožní detailní dohled nad tiskovým prostředím a jeho uživateli.

Základním nástrojem je aplikace SafeQ, která je ideálním nástrojem pro kontrolu a komplexní správu tiskového prostředí a umožňuje detailní analýzy s širokou řadou možností využití manažerských nástrojů – od detailního nastavení uživatelských práv po možnost náhledu vytištěných stran apod. Podrobný popis produktu naleznete zde.

Digitalizace dokumentů a jejich inteligentní ukládání:

V současné hektické době, kdy se na nás valí množství dokumentů (dodací listy, faktury, záruční listy, žádanky o dovolenou, smlouvy….) je často velmi složité uhlídat si všechny termíny a nastavené parametry například schvalování dokumentů v běžné papírové podobě.

Naše společnost proto nabízí jedinečnou možnost použít naše multifunkce jako vstupní bránu do našeho systému, který Vám umožní jednoduše a přesně řídit Vaše dokumenty a nebo je využívat k převodu již vytištěných dokumentů zpět do elektronické podoby (word, excel, PDF, PDF/A).

 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 

"…pomůžeme Vám tisknout levněji…"

0 ks
0

 

 

 



 
 
 




 
 
 

 

 
 

Arles, s.r.o., Holešovská 429, 763 16 Fryšták  |  Telefon: +420 577 113 630  |  E-mail: eshop@arles.cz

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.
Kopírování nebo další šíření obsahu stránek eshop.arles.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.

Arles Facebook
Jsme zelená firma
 
 
 
 

K provozování našeho webu www.arles.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.